Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος "Έλα στη θέση μου" που έχει ως στόχο την ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών για τα στερεότυπα και τις ανισότητες φύλου ασχοληθήκαμε με ποικίλες δραστηριότητες. Πιο αναλυτικά, σε ένα πρώτο στάδιο αξιοποιήθηκε το εκπαιδευτικό υλικό του εν λόγω προγράμματος. Στη συνέχεια, οι συζητήσεις -με βάση το υλικό- έδωσαν το έναυσμα για περαιτέρω αναζητήσεις και σχεδιασμό νέων δραστηριοτήτων.
Ο σχεδιασμός της όλης εκπαιδευτικής προσέγγισης έγινε με βάση την ταξινομία του Bloom η οποία περιλαμβάνει τα εξής επίπεδα: Γνωρίζω, Κατανοώ, Εφαρμόζω, Αναλύω, Αξιολογώ, Δημιουργώ. Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη ταξινόμηση έδωσε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το θέμα προχωρώντας από τα πιο απλά στα πιο σύνθετα.
Κεντρική έννοια του προγράμματος αποτέλεσαν τα έμφυλα στερεότυπα και οι τομείς που αυτά επιδρούν. Έτσι, ασχοληθήκαμε με θέματα, όπως μισθολογικό χάσμα, γυάλινη οροφή, έμφυλα παιχνίδια, έμφυλη βία και γυναικοκτονίες.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 14 μαθήτριες/ές από τη Β και Γ τάξη.
Ακολουθούν τα αποτελέσματα των ερευνών μας και η τοποθέτησή μας μέσα από εικαστικές δημιουργίες (ατομικές και ομαδικές)
Αποτελέσματα 1ου ερωτηματολογίου :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου