Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

Οι μαθήτριες/ές του Α1 μιμούνται το ποίημα του Ελύτη και γράφουν ένα δικό τους

Μερικές από τις ποιητικές δημιουργίες τους

 


Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

τα αποτυπώματά των ποδιών μας στην  άμμο

και εμένα να πέφτω χάμω

  Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

                   τα βότσαλα και τα κοχύλια

                   τα παρεό και τα μαντήλια

                   Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

                   και μένω μόνη σε άγνωστα μέρη

 

                  Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

                  τις βραδινές βόλτες στη παραλία

                  τις παιδικές φωνές τ’ αστεία

                  Μες στο καθαρό ουρανό πεφταστέρια

                  Όλα τα πήρε τα πήγε πέρα

                  και μένω εγώ με τη μητέρα

                

                 Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

                 και μένω μόνη σε ξένα μέρη

 

 

 

Μυρτώ Α.

 

 

 

 Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

Το σκοτάδι και το φως

Όλα γίνανε μπουχός

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

Τις ημέρες και τις νύχτες

Και τις χθεσινές τις ζήλιες

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

Τα αλμυρά και τα γλυκά

Και τα χαμένα τα λεφτά

 Νικόλας Γ.                    


 Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

το μαλλί μου πήρε ο αέρας

Την ηρεμία μου χάνω σε μια μέρα

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

τη θάλασσα απ'τη ζωή μου

την ηρεμία από τη ψυχή μου.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

την ώρα μου στον υπολογιστή μου

τη ξεγνοιασιά μου και την ξεκούραση μου

την ανεμελιά μου και τη χαλαρή ζωή μου.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι 

τη μέρα τη νύχτα μες στο αγέρι.

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι.....

 

Κατερίνα Δ.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

το όνομα μου και το μυαλό μου

τον ουρανό και το σύννεφό μου.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

μια ανάσα στην τρικυμία 

μια φωνή μες στην ησυχία.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

ένα τραγούδι και ένα αστέρι.

 

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι...

 

Γιάννης Δ. 

 

 

                   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου